De Thuiswerkshow (DSM)

Wat was de opdracht?

DSM wilde een nieuwjaarsbijeenkomst voor hun personeel. Zowel voor de mensen in de fabriek als de mensen van kantoor. Er was informatie die gedeeld moest worden en ze wilden alvast vooruitkijken naar het volgende jaar. Dit alles op een leuke manier. Ze hadden onze thuiswerkshow gezien en wilde graag deze inzetten voor hun vraag. En, niet onbelangrijk, dit moest dan 5 keer, want de fabriek moest wel doordraaien.

 

Wat was het resultaat?

Nadat we de wens van DSM goed in kaart hadden gebracht kwamen we tot de conclusie dat het beter was om de informatie in te bedden in de Thuiswerkshow in plaats van eerst de informatie dan de show. Maatwerk dus, maar wel met de energie en belofte van de Thuiswerkshow (verbinden, plezier en ontspanning).

We kregen veel positieve reacties, enthousiaste feedback en al met al het gewenste resultaat. De boodschap was aangekomen en het personeel had plezier (zelfs de managers, die in de show zaten ;-))

Quote DSM: “het was een geweldige show, jullie hebben de energie hoog gehouden zonder de interactie met een live-publiek”

 

Link

Website van de Thuiswerkshow

 

 

 

Heb je het gevoel dat het klikt?

Kan maar zo